Regulamin
§ 1
Informacje ogólne
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży prowadzonej przez („Sprzedawca”) Marianna Janicka prowadzącą działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG prowadzonej przez Ministra Gospodarki, Numer NIP: 125 012 94 80 za pośrednictwem witryny internetowej, znajdującej się pod adresem https://poduszkiwarszawa.pl/
Do kontaktów z Klientami Sklepu udostępniamy adres poczty elektronicznej zygmuntmar@o2.pl
-Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
-Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie
zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe
jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami
-Regulaminu albo przez
podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
Zamówienia bez zakładania Konta.
Usługobiorca ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 2
Zamówienia
Sprzedawca realizuje zamówienia na terenie Polski
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w najbliższy dzień roboczy po złożeniu zamówienia (jeżeli klient wybrał opcję „za pobraniem”) lub po wpłynięciu pieniędzy na rachunek bankowy (jeżeli klient wybrał opcję – przelew).
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
§ 3
Ceny towarów i płatność
Wszystkie ceny towarów podawane są w PLN i są cenami brutto, zawierającymi już podatek VAT.
Klient może wybrać następujące formy płatności:
płatność gotówką przy odbiorze osobistym
płatność gotówką przy odbiorze - należność pobiera pracownik firmy kurierskiej dostarczającej przesyłkę,
płatność przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu,
płatności on-line.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online i rozliczenia transakcji kartą kredytową jest Tpay
zapłata powinna nastąpić najpóźniej dziesięć dni od zawarcia umowy.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki
§ 4
Dostawa
Towar wysyłamy firmami kurierskimi FedEx , pocztex. Sendit ( zarówno w opcji „za pobraniem”, jak też po wcześniejszym wpłaceniu należności). InPost wysyłka do paczkomatu tylko po wcześniejszym wpłaceniu należności
Klient może wybrać również odbiór osobisty:
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
§ 5
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca. Marianna Janicka 05-270 Marki ul Zajączka 29c
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Realizując zamówienie na oferowane przez nas produkty i wybierając sposób płatności on-line lub karta kredytową, klient przechodzi połączeniem szyfrowanym na stronę firmy autoryzującej, z którą mamy podpisaną odpowiednią umowę (Tpay ) tam dokonuje operacji finansowej. Za całość takiej operacji finansowej odpowiada firma autoryzująca transakcje. Sklep nie ma dostępu do takich danych, jak numer karty, dostęp do konta itd.
Podane dane będą przetwarzane przez Sprzedawcę oraz przekazane firmie kurierskiej w celu realizacji zamówienia jeżeli była wybrana forma dostawy zamówienia przez firmę kurierską, a w razie wyrażenia zgody przez Klienta, również w celu przesyłania własnych informacji Sklepu o nowościach i promocjach
W każdym e-mailu typu newsletter, rozsyłanym do klientów, można poprzez kliknięcie w odpowiedni link (na dole) usunąć swoje dane z bazy adresów zapisanych na newsletter, lub wysyłając taką prośbę na adres mailowy zygmuntmar@o2.pl
Dane nie będą przekazywane innym podmiotom, chyba że Klient wyrazi na to zgodę.
Klient będący osobą fizyczną ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.
§ 6
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas mailowo na adres poczty elektronicznej: zygmuntmar@o2.pl albo pocztą tradycyjną na adres:
Marianna Janicka
05-270 Marki ul Zajączka 29c
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta , Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.Mogą Państwo skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
§ 7
Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, dokonane przez niego płatności,, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
Koszty dostarczenia rzeczy, produktu do sprzedawcy ponosi konsument
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
§ 8
Reklamacje
Reklamacje mogą być składane na adres: 05-250 Marki ul Zajączka 29c lub na adres poczty elektronicznej zygmuntmar@o2.pl
Reklamacja powinna zawierać: dane Klienta, wystarczające do kontaktu, informacje wystarczające do identyfikacji zamówienia, którego dotyczy reklamacja oraz uzasadnienie reklamacji.
W przypadku reklamacji złożonej przez Klienta , Sprzedawca rozpatrzy ją w ciągu 14 dni.
Zgłaszający reklamację może też dochodzić swych praw na zasadach ogólnych korzystając z sądowych metod dochodzenia roszczeń, a w przypadku zgody obu stron – również z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
§ 9
Znaki firmowe
Wszelkie użyte na stronach serwisu poduszkiwarszawa.pl znaki towarowe, nazwy producentów i produktów, zdjęcia oraz opisy zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością ich producentów.
§ 10
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania
zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies,,
§ 11
Zakładanie Konta w Sklepie
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest
podanie danych osobowych adresu e-mail
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
Formularzu rejestracji.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do
Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej
§ 12
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie) ;
2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
koszyka” (lub równoznaczny) ;
3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz
zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który
ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia
Produktu)
5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”
6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
opłacić zamówienie w określonym terminie
7. Sklep nie odpowiada za różnice pomiędzy towarem w rzeczywistości a towarem widocznym na zdjęciu (m.in. różnice w kolorach, proporcjach), które wynikają z indywidualnych ustawień komputera Kupującego i mają wpływ na błędne postrzeganie oferowanego towaru przez Kupującego.
§ 13
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie,
w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego, usuwania oraz dodawania nowych towarów do asortymentu Sklepu Internetowego oraz przeprowadzania, odwoływania oraz zmian w akcjach promocyjnych.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o
ochronie danych osobowych.